Reklama
background
Allwyn Global Community Award

Allwyn a F1 ocení iniciativy s pozitivním dopadem na společnost

Lukáš Redl

2 min čtení
 komentářů

/ Nově vzniklá cena F1 Allwyn Global Community Award bude udělována komunitním iniciativám ze světa Formule 1, které mají pozitivní dopad na společnost. Prvního vítěze vybere porota už během Velké ceny Nizozemska a odmění ho šekem na 100 000 eur.

Společnost Allwyn ve spolupráci s Formulí 1 oznámila nové ocenění F1 Allwyn Global Community Award. Cílem této novinky bude ocenit a celému světu představit komunitní iniciativy napojené na Formuli 1, které mají pozitivní dopad na společnost.

Kromě celosvětového uznání se vítězové mohou těšit na šek s hodnotou 100 000 eur na další rozvoj komunitních projektů po celém světě. Takový projekt musí prokázat významný přínos společnosti i mimo závodní trať, a to například v oblasti vzdělávání, kultury, zdraví nebo udržitelnosti.

Allwyn, která je rovněž mateřskou společností české Sazky, bude s Formulí 1 tuto cenu udílet ve čtyřech letošních závodech, a to v Nizozemsku, v americkém Austinu, v Mexiku a také v Las Vegas. Pro každý závod vytipuje místní promotér komunitní iniciativy spojené s Formulí 1, například ty, které organizují týmy, partneři či média a které měly dopad v dané zemi.

View post on Instagram
 

Vítěze této ceny vždy vybere tříčlenná porota složená ze zástupců Allwyn, Formule 1 a místního zástupce. Ocenění zahrnuje nejen finanční dar, ale také trofej a možnost navštívit některou z Velkých cen Formule 1. V roce 2026 bude cílem rozšířit udílení tohoto ocenění na více závodů a hledat projekty s významným přínosem.

Vznik ocenění navazuje na víceleté partnerství mezi Formulí 1 a Allwyn a jejich společný závazek přinášet pozitivní změny a podporovat komunity, ve kterých působí.

View post on Instagram
 

„Podpora pozitivních dopadů na komunitu je pro nás prioritou. Partnerství s Formulí 1 je skvělou příležitostí, jak tento závazek naplnit prostřednictvím inspirativní ceny, která podpoří výjimečné komunitní iniciativy z celého světa a zviditelní je před širokým mezinárodním publikem,“ řekl Robert Chvátel, CEO skupiny Allwyn.

„Jedním z pilířů našeho sportu je zanechat pozitivní odkaz v místech, kde závodíme. Proto jsem hrdý, že můžeme odstartovat tuto cenu jako součást naší mise. Umožníme tak místním iniciativám, které se obzvlášť snaží zlepšit své komunity i svět kolem nás, získat uznání a prostor na globální scéně,“ doplnil Stefano Domenicali, prezident a CEO Formule 1.

Související témata

 komentářů
Sdílej