Reklama
background
kajto 2025 design

Kajetan Kajetanowicz přezbrojil na Toyotu Yaris

Jakub Fröhlich

3 min čtení
 komentářů

/ Kajetan Kajetanowicz přezdívaný Kajto, pro letošní sezónu přezbrojil na Toyotu GR Yaris Rally2. Vedle něj opět usedne jeho tradiční spolujezdec Maciej Szczepaniak. Letošní sezónu spolu odstartují na Safari Rally Kenya za dva týdny.

Kajto si letos při oznamování novinek vyzkoušel mnoho profesí a celkově vše odhalil se špetkou humoru. Nejdříve vylosoval z helmy závody, které letos s Maciejem pojedou. Vylosoval jich však 12, takže nakonec 7 vybraných, které pojedou neprozradil. Jistě víme jen, že sezónu začne na Safari. Dále si Kajto zahrál na vědce, když vytvořil na dílně sloučeninu, ze které se nakonec stal samotný Yaris Rally2. Poté si Kajetan ještě zahrál na umělce. Na plátně naznačil válečné barvy pro letošní sezónu.

View post on Instagram
 

Včera konečně ukázal auto v celé své kráse i plánovaných barvách. Jeho sponzory i nadále zůstávají ORLEN a Delphi Tools. Design auta je navíc doplněn o červené a bílé doplňky, aby byl zvýrazněn fakt, že se jedná o polskou posádku. Katjovu Toyotu bude připravovat a servisovat tým Rallylab Technology. To znamená, že se po pěti leté spolupráci odloučí od týmu Raceseven. Kajto se důstojně se svým starým týmem rozloučil a poděkoval všem jeho členům v příspěvku na sociálních médiích.

View post on Instagram
 

„Jsem nadšen, že jsme po šesti sezónách, které jsme dokončili mezi třemi nejlepšími, dostali šanci na účast v další sezóně. To by nebylo možné bez podpory naši partnerů, hlavního partnera ORLEN S.A. a technických partnerů Delphi a ORLEN Oil. Tyto spolupráce jsou založené na dlouhodobé důvěře a já bych chtěl těmto společnostem poděkovat za to, že mi dovolují dělat to, co miluji. Já se jim budu snažit oplatit jejich laskavost mým zapojením, motivací a především výsledky.“ řekl Kajetan při oznámení programu.

View post on Instagram
 

„Již jsem měl šanci naší novou zbraň vyzkoušet, a to i v těžkých podmínkách. Musím říct, že Toyota se chová dobře. Hodně odpouští při jízdě ve vyjetých kolejích, což se zrovna na Safari bude hodit. Trakce je dobrá, ale především je auto příjemné na řízení. Jediné, na co jsem si ještě nezvykl, je řazení u tříválcového motoru. Je pro mě těžké cítit ten správný moment, kdy přeřadit, a proto se musím spoléhat na otáčkoměr a jeho indikaci. Není to však nic neobvyklého. Každý jezdec, který přesedne do tohoto auta se s tím musí sžít a já to mám stejně. Už se těším, až budu moct toto auto vyzkoušet na ostro na Safari Rally Kenya.“ dodal Kajto po testování vozu.

View post on Instagram
 

Kajto, který včera oslavil své 46. narozeniny, a Maciej se tedy budou letos opět snažit útočit na titul WRC2 Challenger a tím také prodloužit svojí sérii umístění v nejlepší trojici bodovací tabulky. Minulé tři roky spolu na Safari v kategorii WRC2 Challenger s Fábií vyhrály. To je tedy pasuje i přes nový vůz opět do role favoritů na skupinové vítězství, ale také na vysoké umístění ve WRC2 i celkově.

Související témata

 komentářů
Sdílej